fina vänner

2011-06-07 @ 17:08:12
Imorse åkte min fina vän Nathalie hem till Sverige! Har varit jättetrevligt att ha henne här några dagar :) saknar mina vänner så himla mycket. Tycker det är så roligt att 2 av mina absolut närmaste vänner, som jag dessutom känt väldigt länge är dom som kommit hit till Paris. Dessutom är det dom som hört av sig mest till mig. Många som har sagt dom ska komma och hälsa på m.m men mycket få har verkligen den tanken, eller så går det bara inte. Eller så är det bara helt enkelt inte så viktigt som man trott :) Jag tänkte iallafall på att det är roligt jag har mina 2 närmaste vänner kvar som jag haft så länge. Och att det är viktigt för dom att komma hit till lilla mig :) det känns jätteroligt.
 

Älskar er! Och jag hoppas att jag alltid kommer få vara er vän. Och tack för ni visar mig vad riktig vänskap är :) <3
 
Och snart kommer 2 andra fina tjejer hit! nästnästa helg! Kommer bli jätteroligt! :D


Uppdaterar sen om helgen som gått osv.
Love//F


Kommentarer

Postat av: Frida

men älsklingsvännen! tears <3



always best friend :)fina du. Så himla stolt över dig som är på andra sidan jordklotet helt on your own (not in your heart dock) stark! men snart ses vi!!! <3 <3 älskar dig! kramar i massor!

2011-06-07 @ 21:02:58

Postat av: Anonym

- så söta :)!

2011-06-08 @ 21:11:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback