Tack!!

2011-06-21 @ 19:38:27
Jag åker hem nästan exakt om en vecka. Det känns roligt, tråkigt, ledsamt, oroligt, nervöst, lättande, deprimerande...... allt på samma gång.

Nu kommer jag låta som jag vunnit ett pris hahaha, men jag vill verkligen tacka några som mina tankar går till under den hör perioden jag varit här.

Frida & Nata- Tack för ni har hört av er så mycket, trots jag kanske inte varit den allra bästa på det. Och tack för ni tog er tid och hälsade på mig. Det betyder jättemycket för mig. Och tack för att ni får mig att inse vad riktiga vänner är. Jag kommer alltid vara er vän!

Tack till Åsa som ständigt läser min blogg och ger mig fina kommentarer och ger mig en "hemma-känsla" på ett mycket bra sätt! Mycket pepp och snälla ord som gett mig mer än vad du tror.

Amanda & Alexandra- Tack så hemskt mycket för att ni kom och hälsade på mig! Jag hade den roligaste helgen på mycket mycket länge. Ni båda är nya vänner till mig men jag gillar er verkligen hur mycket som helst. Jag ser fram emot att ha fler galna upptåg med er och träffa er en massa! Jag är glad och stolt över att kunna kalla er för mina vänner. Ni är så otroligt fina.

Laura- Tack för du är så fin och rolig! Tack för jag fick komma o hälsa på dig i Milano och ha en av de bästa helger under min tid här! Tack för du är en sån fin vän!

Vicki- Tack för du hör av dig så mycket och gör att jag känner mig saknad. Du betyder så mycket att jag inte ens kan beskriva det.

H- Tack för du finns där trots jag är en kärring ibland och alltid ger mig bra råd på olika saker och orkar med alla mina tokigheter, trots du verkligen inte behöver. För att du är orolig och värnar om mig. För att du får mig att känna mig saknad och allmänt underbar dessutom.

Bella- För du orkar ha mig som sambo trots jag kan vara ett riktigt pain-in-the-ass ibland. Jag har haft så roligt med dig och jag kunde inte begära någon finare, roligare, snällare och bättre människa att bo med.

MAMMAAAAAA- för du är så jävla braaaa!! På alla sätt och vis. Jag älskar dig mest på denna jord. Och du är den som alltid bryr dig mest om mig, ger mig stöd (på alla tänkbara vis) och jag skulle aldrig klara mig utan dig.

Älskar er alla!
Och även personer jag självklart inte nämnde just här.
Men dessa är de som varit mina extra guldkanter under tiden jag varit här <3

TACK!// F


Kommentarer

Postat av: Frida

men hjärtat, vilket fint inlägg. jag saknar dig så det gör ont. Vi åker ner till paris igen, så du kommer inte sakna det för mkt :) :)



kom hem NU! eller nej, njut av sista veckan med världens bästa IRENE <3 och SEN efter det får du komma hem fort som fan!!



btw... glömde en av de viktigaste låtarna i din bok (från mig) ....Sand......SSSSAaaand....

2011-06-21 @ 21:37:49

Postat av: Nataa

Finaste finaste du! :) Snart kommer du hem också! Bästa! Paris finns kvar (och det gör ju la fayette också tyvärr).. Puss och kraam! :)

2011-06-27 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback