Jag är stökig, helt enkelt

2011-06-17 @ 14:24:58
Jag lyckas alltid ha det rörigt runt omkring mig. Jag är ett sorteringsfreak och jag skriver listor på allt. Är sjukt nogrann. Men ändå, på något sätt lyckas jag alltid få det stökigt omkring mig. Jag har haft det stökigt i mitt rum typ hela tiden. Det började bra (som alltid) men efter jag köpte mer saker och utrymmet krympte blev det stökigt DIREKT. Som ett brev på posten. Och jag lägger ner min tid på andra saker än städning. Hehe. Idag får jag finbesök o städade igår natt. Jag säger till Bella att nu har jag städat lite. Jag:"nu har jag fixat lite, nu är det helt ok" Bella:"ja jävlar! Fan har du gjort?! Var är allt?! Jag SER golvet! Vilket fint golv det är! Det har jag aldrig sett förut!" Haha....., så ja... Jag får väl erkänna jag är en stökig, eller rättare sagt - rörig människa.

Kommentarer

Postat av: Irene

Stackars dig, det har du efter mig.Men vi får hjälpas åt att rensa och lyfta oss till en ny organiserad tillvaro när du kommer hem!!

2011-06-18 @ 21:52:58

Postat av: Irene

Stackars dig, det har du efter mig.Men vi får hjälpas åt att rensa och lyfta oss till en ny organiserad tillvaro när du kommer hem!!

2011-06-18 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback