veckan

2011-06-03 @ 15:07:53
Igår var det helgdag och jag var därmed ledig. Jag och Bella hade en riktig turistdag och gjorde en massa trevligt. Det var otroligt fint väder så det var ett bra sammanträffande. jag skriver senare o gårdagen i ett eget inlägg då det togs en hel del bilder som jag inte laddat upp på datorn än. Men detta är hur resten av veckan som gått har sett ut.

i måndags. jag och min smörgås i högsta hugg.... hehe

Efter jobbet mötte jag upp Bella då vi skulle på The tallest man on earth- konsert. Det är en svensk kille. Jag hade ingen egentlig koll på vem det var utan det var bella som visste det. men han var superbra live och jätteduktig så det var kul och höra.


Efter konserten åt vi middag på en närliggande ställe.

Jag åt vegetarisk lasange med sallad till.

Tis....


På onsdagen var det fint väder och jag försökte va lite somrig

Jag & Lisa köpte med oss mat från ett kina-ställe och satt i parken och åt luch i solen.

Sötaste Lisa!

På kvällen var jag duktig och nyttig och gjorde denna quinosallad till middag.

quinoa, färska tomater, soltorkade tomater, mozzarella, avocado, färska champinjoner. Enkelt och gottttt!!

//F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback