Update

2011-05-26 @ 17:32:18
Hej!
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera. Men nu är Milano-resan avklarad och sen lovar jag att lägga upp bilder och så på vad jag köpte där, många som frågat om det... här kommer man inte undan inte hahha

Utöver det så har det inte hänt så mycket här i Paris. I helgen var jag bara hemma och sov. I stort sätt hela helgen. Otroligt skönt. Men det har inte hänt något märkvärdigt här annars. Vi hade utförsäljning här på kontoret förra veckan med J Dauphin's saker. Så mycket snyggt! Jag har inte köpt något än, men överväger flera saker...

Lägger upp lite bilder från förra veckan fram tills nu.


mmmm.. föräter mig på detta. Många luncher har sett ut såhär på senaste.

duva som satt utanför fönstret på kontoret och kikade in.

dagen innan utförsäljning! förbereder...


från utförsäljningen. Vill ha allt :)

Några standard outfits-bilder från hissen som ni gillar och se hehe.

alla väskor åker av haha.

Sen har ni lite av mitt senaste matintag. Det vet jag ju att ni också gillar att se. Dock har jag varit relativt fattig och inte så värst påhittig så är inte världens roligaste rätter.


Gazpacho! My love. Med tomat & mozzarella. Hittade också några små mini-pizza kex som jag hade till. Dom var faktiskt riktigt goda.

dom ser inte ett dugg roliga ut men jag älskar dom verkligen haha

lite dessert...

igen... hahah, fast dena gång med couscous.

Dom här hittade jag i mataffären förra veckan! Jag ääälskade dom när jag var liten. Men så slutade dom att sälja dom i Sverige helt plötsligt. Fanns bara med vanlig choklad. Så blev såå glad när jag såg fingrarna i vit choklad! haha love them.

spagetti med någon tomat-pastasås och massa färska champinjoner.

Häromdagen när det var jättevarmt åt Lisa & jag lunch från Greken, och satt i solen vid kanalen.

middag + lunch bestående av raviolli m. grönmögelost och färska champinjoner (ja, jag är besatt av champinjoner....)

igår blev det sushi! yummi.

Sådärja! Nu har jag uppdaterat ikapp haha. Ska bara lägga upp mina milano-köp... men sen så!

//F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback