HJÄLP

2011-06-09 @ 23:10:29
Hej! Jag ska uppdatera så snart jag bara kan. Nu vill jag bara slänga in ett inlägg för att hjälpa en tjej som heter Denize från min gamla skola som har fått sin lilla yorkshireterrier stulen ifrån en butik på birger jarlsgatan i stockholm.

"Den 8/6 runt kl.18 försvann timberland från guess butiken på birger jarlgatan 6. Timberland är en kortklipp yorkserterrier som är 9år gammal. Vi saknar honom och är jätte oroliga. Har du sett eller hört något? Ring. 0761927254"

Jag har, som de flesta av er vet, en egen liten hund och jag får ont i hela hjärtat när jag bara tänker mig in i Denizes situation. Så var snälla och håll ögon och öron öppna! Om det nu är någon som stulet hunden och tänker sälja vidare den (då dessa småhndar kostar en del) så kan man få höra detta varstans ifrån. man vet aldrig! Håll iallafall gärna utkik! Tack!!



Och jag lovar att uppdatera snart.
LOVE//F

UPDATE: LILLA VOVVEN ÄR TILLBAKA NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback