världens bästa helg!

2011-06-20 @ 13:07:50
Hej! Ledsen (igen..) för dålig uppdatering.

Jag har haft finbesök i helgen av två fina vänner Amanda & Alexandra. Uppdaterar så fort jag kan om helgen och även annat jag inte hunnit lägga upp på bloggen än. Det har iallafall varit en superbra helg och mina fina tjejer åkte hem till Sverige nu tidigt imorse idag. Jag saknar dom redan jättemycket men blir glad så fort jag bara tänker på dom och helgen som varit :)

Snart åker jag hem til Sverige! Känna jättekonstigt! Men både roligt och lite trist också självklart... Men mest bra :)
Sen på torsdag kommer den finaste i hela världen- min mamma! Gud vad jag saknar henne. Ska bli superkul!!


Amanda, Alexandra och jag på Paris gator

Love// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback